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영어로 번역좀 부탁드립니다. 시스템 오류라는 이유로 왜 그렇게 넘어가려고 하는거야? 나는 시스템 오류라는
시스템 오류라는 이유로 왜 그렇게 넘어가려고 하는거야? 나는 시스템 오류라는 그어떤 통보도 받지못했어그렇다면 나에게 전화나 메일이라도 연락을 줬어야지 그냥 공항에가서 확약되어있는 이티켓을 내밀고 나서야예약이 없다는 통보를 받아야 하는거야?그럼 거기에 대응할때에도 왕복 티켓을 당연히 끊어줬어야지 티켓이 날아갔다는데 편도 티켓만 준다는게 말이된다고 생각해? 이게 너네들은 납득이 되는거야 ? 왜 이렇게 일을 하는거지 ? 환불을 처음에 내가 끊었던 금액 외에는 전부 해줘야 하는게 당연한거야 그렇게 해서 너네 이득만 나에게 금액을 더 갈취해가는 강도행위를 할게 아니라 ..다시 확인해줘  김해공항에서 일하고 있는 나에게 티켓을 끊어주었던 비엣젯항공직원을 고소할생각이야.
Why are you trying to pass it off as a system error?
I did not receive any notification that it was a system error.
Then you should have called me or emailed me.
Should I just go to the airport and hand over my confirmed e-ticket and then be notified that there is no reservation?
Then, when responding to that, they should have issued me a round-trip ticket. Do you think it makes sense that they only give me a one-way ticket when my ticket is gone?
Do you think this makes sense to you?
I do not understand why you work like this.
It is only natural that you should refund me the entire amount except amount I first bought Instead of committing robbery by extorting more money from me for your own benefit.
Please check again. If you do not solve it, I am thinking of suing the Vietjet Air employee who gave me the ticket at Gimhae Airport.